Patufet del Port de la Selva

Espai de suggerències, crítica, denúncia i opinió del Port de la Selva. Si vols suggerir, criticar, opinar o denunciar i per alguna raó no vols que se sàpiga qui ets posa’t en contacte amb nosaltres i t’ho publicarem sota el nom del Patufet del Port de la Selva(l’altre ego del grup PORT_AM)












dijous, 16 de juny del 2011

Reunió amb el nou Alcalde del Port de la Selva:


Avui dijous 15 de juny de 2011 he tingut una reunió amb el nou alcalde de Port de la Selva, en Josep Maria Cervera i Pinart. Punts que hem parlat :

  1. El nou cartipàs: Era d’imaginar les meves apostes s’han complert al 100% amb dos assessores que no m’han sorprès ! (no els dic perquè m’ha demanat que ho volen fer públic ells, li he donat la meva paraula i la mantinc). Els sous, seran dos, no els sap encara !
  2. El nou funcionament de l’Ajuntament, pràcticament sense canvis, continuem amb un ple cada tres mesos (aquesta vegada seran a les 19.30h, FELICITATS! ), seguim sense comissions informatives. TOT IGUAL
  3. Tema personal de l'ajuntament m’ha comunicat que a partir d’aquest moment els procediments per la contractació seran més transparents.
  4. Es tenca el carrer Illa al trànsit dos mesos, juliol i agost, estan negociant amb tots els implicats.

Per part meva:

  1. He presentat còpia dels insults i amenaces que rebo de la Joana Tranip i de la Joana Puig(dos personatges ficticis del Facebook que no els tenen ben posats per parlar amb la cara descoberta).
  2. He suggerit que al nou cartipàs Cultura i Turisme l’hauria de portar la mateixa persona i unir les dues regidories, donat que als pobles turístics són dos carteres estretament lligades. (Crec que no em farà cas).
  3. Li he anunciat que proposarem desenvolupar una mostra de música i presentarem  una proposta per desenvolupar 12 activitats per atreure el turisme al llarg de tot l’any.
  4. Li he anunciat que farem tots els tràmits legals possibles per intentar instaurar el consell ciutadà del Port de la Selva.
  5. Com a partit a l’oposició donarem els 100 dies de marge per veure les noves polítiques i la nova filosofia del nou equip de CiU Port de la Selva.

En definitiva, sense canvis aparents, m’ha deixat clar que el programa que desenvoluparan serà el seu.

Malgrat tot una gran millora el Nou alcalde em dirigeix la paraula i m’ha assegurat que, almenys ens escoltaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada